2023. szeptember 01.
Új dizájnt vezet be a Hunguest Hotels, Magyarország vezető wellness szállodamárkája. A megújult arculat még inkább kifejezi a szállodaláncra jellemző szolgáltatások egyediségét: a különleges vízközeli élményeket, legyen az a Balaton vagy az ország legnépszerűbb fürdői közelében. Megújulnak a vállalat digitális csatornái, valamint a hotelekben is egyértelműen visszaköszön az új arculat.
A teljes arculati tervezésért a Red Dot-díjas Studio NUR designerei, Laki Eszter és Imre Réka feleltek. A grafikai stúdió nevéhez köthető számos magyar és külföldi turisztikai brand arculatának kialakítása, köztük Michelin-csillagos éttermek vizuális megjelenései is.
Az arculat tervezésekor egy konzisztens, időtálló, és az összes hotelen átívelő arculati rendszer kialakítása volt a cél. A két évtizede használt, archaizáló arculatot és a bordó színt felváltotta egy vízcseppekből álló „H” karaktert tartalmazó logó és a vízre utaló kék szín. A logó újratervezése mellett a teljes belső és külső irányító rendszer, és a hotelekben található print anyagok is megújultak. Az arculat 72 piktogrammal és egy jól használható terülőmintával is gazdagodott.
Az arculatváltással egy időben új, a desztinációra utaló elnevezést kap a Hunguest szegedi, gyulai, bükfürdői szállodája, és a Hunguest márka alá kerül az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference is. A Hunguest magyarországi szállodáiban fokozatosan vezetik be az új arculatot, októbertől már nyolc hotelben találkozhatnak a vendégek az új külsővel.